»Ne moremo sicer govoriti o kakšni 'šoli' ali prevladujočem trendu, pač pa prej o nizu individualnih nagovorov, ki se osredotočajo na raziskovanja drugačnih možnosti fotografske govorice kot povsem enakopravnega in enakovrednega vizualnega diskurza v kontekstu izrekanja sodobnosti na neverbalne načine.«
»Zgodovino fotografskega medija nesporno pozna, a prav zato do nje lahko pristopa neobremenjeno, z artikuliranjem izraznih potencialov, s katerimi na avtentičen, izviren način reflektira trenutek, ki ga živi in mu daje pomen s produkcijo podob, zaznamovanih z drugačnimi modalitetami videnja.«
»Zdelo se mi je, da je pri fotografiji celoten proces 19. stoletja, ki ga zaznamujejo veliki pionirji, kot je tudi Slovenec Janez Puhar, temeljil izrazito na eksperimentiranju. Na tem, da je fotografija nekaj, kar odkriva neskončne potenciale, in je niso razumeli kot umetnost, ampak kot znanost.«
»Pristopi so seveda različni, ampak kot pozitivno pri tej mlajši fotografiji dojemam dodajanje. Iskanje nečesa novega. To ne pomeni, da je to, kar je bilo, slabše, ampak da vendarle postajamo bolj dojemljivi za novosti.«
»Hrvaška je po razpadu Jugoslavije 'že 30 let družba v tranziciji, ki jo prav tako kot tisto po drugi svetovni vojni zaznamujeta negacija družbenih vrednot prejšnjega obdobja in zgodovinski revizionizem. Takšni prelomi v kontinuiteti na vseh ravneh družbe so kastrirala tudi številne pozitivne dosežke in dogodke prejšnjih časov, na mestu katerih je danes ostala velika praznina,' je pojasnila kustosinja.«
»Vsakega, ki je preživel nekaj časa v njegovi družbi, sta prevzela njegovo navdušenje in njegova energija. Bil je pionir sodobne umetnosti, ki je bil s svojimi prizadevanji, da bi sprožil alarm o okoljski škodi, desetletja pred svojim časom.«
»Veliko ljudi, ki so videli razstavo, me ni povprašalo le po povezavi med dedkovimi in mojimi deli, temveč jih je predvsem zanimalo, ali jih je bilo treba vključiti oziroma zakaj se mi jih je zdelo pomembno vključiti.«